9 februari 2010

Tuesdayyy

Nu sitter jag hemma hos min goa man som förövrigt försöker laga sitt element själv. Så duktig så!

Idag har jag haft en ganska lugn dag då jag tvättat, plockat undan, åkt till pappa och hämtat mat och sedan träffat Karin och Jacob:) Nu när Jacob är lite äldre så är han så himla go! Han skrattar och är glad hela tiden och har inget emot att jag klär på honom, matar honom eller bara busar med honom. SÅ gosig är han!

Måste säga att jag längtar en hel del till att skolan börjar normalt igen. Eller ja...det är ju inte så att jag längtar efter att ha massor att göra men jag längtar efter att få lite mer struktur på dagarna, med schema. Och jag verkar inte vara den enda som tycker att det ska bli skönt. Det jobbigaste är dock att vi har så satans mycket att göra.
Vi ska ju göra klart en termins arbete på mindre än en termin.
Så ja det kan bli tufft men tro faan att vi ska klara det! För sen den 4e Juni vill vi kunna njuta och vara sjukt stolta över oss själva:D

Men nu först och främst så vill jag bara att det ska bli lördag så att jag och KG kan åka med Fia hem till Lysekil!



bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar