8 februari 2010

Måndag

Ja nu är det bannemig måndag igen!
Helgen var helt underbar. Pappa och alla andra verkade ha skitkul i lördags vilket var härligt att se!
Jag hade också riktigt kul! Idag fyller pappa 50 så GRATTIS! Han fick en systemkamera (Canon 500D ofc) och presenten från mig och KG får han till helgen...jag längtar!
Idag ska jag inte göra speciellt mycket jobbiga saker. Det lär bli likadant hela veckan fram till helgen.
Denna veckan är ju Sofia och Joel i Sälen (saknar dom:() så därför blir det inte så mycket jobb med Stadsmuséet.

Men istället ska jag försöka plugga matte och samhäll under veckan. Så jag ska gå till skolan iallafall.
Sen så har jag tusen andra saker att göra ändå.

Jag ska träffa Morfar
Byta fiolen
Träffa Amanda
Gå ut med hundarna
Hälsa på Karin och Jacob
Hämta mat från festen hos Pappa
Gå på Bio
Och sen på lördag så åker jag och KG med sofia hem till lysekil och övernattar:)


Nu sitter jag och snackar med André som är väldigt saknad!

bye!

2 kommentarer:

  1. Yiihii! jag kommer och hämtar er supersnart!! :D

    SvaraRadera
  2. Nej du kan få sova med mig och ligga sked det glömde du att skriva med på din planering. pussar och kramar från skrutten

    SvaraRadera