6 februari 2010

50

Igår gick bra när vi skulle filma dagisklassen på museet. Så söta ungar...spec Anton:)

Efter det kaoset åkte jag och Ann hem och började laga mat på en gång. Vi gjorde bön och kronärtskockssallad, inlagda champinjoner, pastasallad och massa mer. Matlagandet fortsätter även idag när jag och KG kommer tillbaka hem dit.
Vi stannade aldrig för idag ska KG till optikern och välja nya bågar och ville ha min hjälp med att välja ut några:)
Sedan åker vi direkt hem till kaoset igen.

Och sen från kl 5 idag ska min älskade Daddy Dave firas för att han fyller 50 och vi ska ha så kul!
Det är ju så bra att jag typ umgås med mina föräldrars kompisar. SÅ det blir aldrig tråkigt för mig på mina föräldrars vuxenkalas, haha!

Nu ska det ätas frukost och sen drar vi in till stan.
Btw; jag och KG har börjat om och kollar på LOST från avsnitt ett.


Grattis Dad!
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar