23 februari 2010

Sovmorgon är inget för mig

Jag ogillar verkligen sovmorgon, hade tusen gånger hellre slutat tidigt och gjort något vettigt av dagen!
Idag t.ex. så börjar jag 12:55 och inte låts jag sova, nej jag vaknar ju ändå halv åtta pga min familj. Och pga att jag delar rum med en morgongrinig 9-åring!

Hittills har jag iallafall gjort lite vettiga saker och fler kommer!
Jag har dammsugit och ätit frukost så nu ska jag bara tvätta, duscha, söka jobb, ringa doktorn, registrera mig på boplats och sen PLUGGA!
Jag måste komma någon vart med samhällen innan jag får nya uppgifter.

Men denna sovmorgon jag har idag ska vi försöka ändra på. För sista lektionen idag är en lektion som alla i klassen har och vi tyckte det kunde vara lämpligare att ha den på morgonen då. Då får vi dessutom sluta mycket tidigare!

Nu idag har jag alltså bara Engelska C och Projekt&Företagande. Vi får se hur det går!

Nu så väntar mina kläder på att få bli rena!
bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar