18 februari 2010

Internet-strul

Ja för första gången på mycket länge så har jag haft internetstrul i mitt hem i ett dygn. Det har varit lite smått frustrerande i vissa lägen. Men nu sitter jag vid min brors dator och här verkar det funka iallafall:D
Hade tänkt blogga om massa olika saker igår, men det gick ju inte som sagt och nu kommer jag inte ihåg vad det var jag skulle blogga om tyvärr!

Det positiva med att internet inte har funkat idag är att jag har fått städat/rensat ordentligt bland mina grejer. Däremot upptäckte jag en mindre bra grej...jag har ALLDELES för mycket småprylar. Mestadels smycken och skönhetsprodukter. Så om någon är intresserad kom hit och fynda! Haha helt seriöst...jag vill bli av med det!

Igår låg jag och KG hemma hela dagen. Jag gick utanför dörren en enda gång och hämtade in posten. Annars var vi inomhus hela dagen och gjorde slappa saker. Åt, kollade på Lost, myste och badade. Det duktigaste av allt dock var att vi pluggade lite matte. Inte mycket för jag blev ju som sagt bara frustrerad!

Nu väntar jag på att KG ska komma hem från körskolan för vi ska promenera!

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar