25 februari 2010

Dumma dumma blogspot ville inte funka för mig igår!

Igår "firades" Joel med öl på Sejdeln. Det var inget stort men vi alla umgicks och hade allmänt trevligt.
När vi kom dit så var Philippa och Emilia där till vår stora glädje. Det var trevligt att träffa dom annat än i skolan, det var längesen.
Jossan och Amanda var med också vilket gjorde det ännu lite mera trevligare.

Jag och Jossan skakade även hand på att gå i mycket mer högklackat i vår och att tisdagar är våran kaffedrickardag tillsammans:) Hon börjar jobba samtidigt som jag börjar skolan dom dagarna, vilket inte är förrens vid ett så en kaffetradition de dagarna sounds good to me!

Vi kom inte hem allt för sent vill jag lova. Vilket var skönt eftersom att jag ständigt är trött nu för tiden. Jobbigt, får börja gå och lägga mig vid nio typ^^

Jo just det! Jag mamma och pappa hade ju planeringsmöte för min student igår. Självklart började det med lite föräldrartjat men det gick över sen, haha. Vi satt och drack kaffe och planerade på Café Java i vasa (måste stötta dom ordentligt!!) i närmare en timme och allt utom location för min mottagning blev settled.
Men snacka om att det läskade mig att sitta och prata om den dagen. Så kommer man på att man har 3 mån stenhårt plugg kvar innan man står och viftar med sin hatt på Gustav Adolfs torg.

Nu idag är det samhäll, historia och engelska som gäller. Ämnen jag satsar på högre betyg på nu i vår. I need it!


Aja back to work....bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar