27 februari 2010

Sat ur day

Första veckan efter lovet avklarad, det gick fort, jag har fått massor att göra och jag är stressad. Men det är inget som ska få ta över mig. Jag mår bra!

Igår hade jag endast två timmar matte som gick bra. Efter det träffade jag Elle och Fia med sällskap av en gammal Annedalare, som jag! Vi gick och fikade/brunchade på café Java innan Sofia blev tvungen att ta sig till bussen och Lysekil. Jag och Elle gick för att hon skulle fota mig i min balklänning. Hon hade en uppgift i FotoC kursen som jag fick ställa upp på:)
Vi gick till vasakyrkan där det var tänkt att jag skulle bli fotad men då skulle de visst ha begravning där så det var ingen hit. MEN, Elle hittade en superfin trappuppgång på Vasagatan som fick duga istället. Den var verkligen superfräck...men självklart var det för dåligt ljus där inne. Hon tog en del bilder, vissa bra, andra dög inte pga ljuset. Vi skulle iallafall försöka ses på måndag igen och får hoppas på bättre ljus då!

När det var done gick jag ut med hundarna, Yngve har blivit lite trotsig. Han vill absolut inte gå när vi ska förflytta oss. Han är superpepp på promenad när jag tar på honom koppel och allt men efter att vi varit ute i fem min är det tydligen inte roligt längre.
Sedan tog jag en sväng förbi H&M och köpte jeansshorts och solglasögon...välplanerat köp! Inga impulsköp här inte. Sen raka vägen hem till KG där vi gjorde fläskfilé middag och myste med Lost och chips:)
En perfect fredag för min del!

Idag är det party hos Manus, men känner mig inte superpepp. Det verkar som att det blir ytterst få tjejer (av min smak iaf) där idag:(

 

Älsklingar!

2 kommentarer:

  1. SNYGGA SHORTS!

    Jag hittade en klänning till balen idag! Så jävla gött o ha det av klarat.
    Puss Sofia

    SvaraRadera