23 februari 2010

Back

Så nu tror jag att jag har fått gjort allt jag ska att jag skulle få gjort. Nej just det ja, det var den biten med Samhällen, jag bestämde mig för att ta det i skolan istället. Så svårt att skriva arbete på en dator utan internet. Jag skriver alltså på min bärbara och jag lyckas inte få internet till den här hemma längre:(

Jag är inte superpepp på att ha engelska nu om en timme. Har en del personer i min grupp som allt kunde dra någon annanstans enligt mig och många andra. Sånna som bara är där för att de måste men skiter i att jobba och snackar om egen skit högt och tydligt och är allmänt jobbiga. Det är nästan så man tror att man går i trean igen när man har lektion med dom.

Efter skolan sen ska jag åka hem till KG och plugga lite matte:) Känner att det är lika bra att plugga matte "hela" tiden så jag håller uppe det och iallafall kan få ett ordentligt G på proven!

Nu när jag sitter här så ser jag att det trillar ner snö ifrån taket och jag blir bara besviken. Jag vill ha 15 plusgrader och sol!
Också vill jag ha en hund som jag kan njuta av vädret ihop med...

Nej nu kanske jag skulle börja tänka på annat.

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar