15 februari 2010

Just nu sitter jag framför tv4 med datorn i knät och äter havrefras. Precis såhär vill jag ha det på morgnarna ibland. Riktigt slappt och mysigt.
Det enda som saknas är pojkvännen som åkte för 20 min sen. Han skulle på körlektion på Hisingen, men självklart är det viktigt. Det är ju inte ens en månad kvar tills han har uppkörning!:)
Ja och mitt bilkörande? Vad hände med det? Jo det rann ut i sanden precis som allt annat i mitt liv haha. Problemet är att jag behöver övningsköra med någon som jag kan köra mycket med i vardagen och som har en bil som inte är automatväxlad. Såå mamma, vad säger du?

Idag har jag inga stora planer och vill inte ha det heller. Jag vill passa på att ta det lugnt. Däremot måste jag dammsuga och handla godis och mat!:)
Någon dag nu på lovet så ska jag och älskling gå på Universeum också:D

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar