21 februari 2010

Söndag

Ja nu är det söndag och imorgon börjar skolan på allvar igen, sen jullovet. Ja treorna på min skola har haft det lite för bra den här terminen hittills. Vi har haft praktik i 5 veckor och de flesta verkar inte direkt ha slitit ut sig. Så nu har vi tre månader att ge gärnet och göra oss förtjänta av de betyg vi vill ha. Det kommer bli tufft och det kommer bli tajt. Och om inte annat så kommer tiden gå alldeles för fort!

Idag har jag slappat och myst med Christoffer och till slut hjälpte han mig även att plugga samhäll. Tack:) Vid fyra åkte vi på middag hos hans mormor och morfar tillsammans med hela släkten. Fick alldeles för god mat med dubbel efterrätt som vanligt hemma hos Inga-Lis och Gunnar!
Lax och Potatis, Pepparkaksbottnad Cheesecake och Chokladkaka till kaffet.
En alldeles lagom söndag för mig:)

Imorgon ska jag även träna för första gången på några veckor. Det är så typiskt, missar jag mitt favoritpass en vecka så kommer jag ur rutinen. Och då varar det några veckor innan jag lyckas släpa iväg mig dit igen. Trots att jag älskar att gå dit! Knäppt.
Denna veckan kommer självklart bli en fullproppad vecka. Det vet jag redan.
Joel fyller år, jag mamma och pappa ska ha möte och planera min student, jag ska vara modell åt Elle (Sofias syster) och det lär dyka upp mer efter hand!

Så nu ska jag lägga mig och läsa liftaren, det har gått segt med den ett tag nu.
Sov gott:)

2 kommentarer: