20 februari 2010

Snö

Snö, snö, snö...jag orkar inte mer. Nu ska jag lufsa fram i snön med min pojkvän till graven för att gräva fram den ur denna dumma snö. Fortsätter det såhär så kommer vi att ha en 17e november a lá 1995.
Imorgon ska det också frysa till här i GBG och bli -10. Känns som att stan kommer frysa till is hela den.

Igår blev det chips, dipp och Lost igen. Att tjocka sig är underbart och då är det ok.
Jag hämtade även min syster igår och lämnade sedan henne och en kompis på bio. De skulle få gå själva. Dom är stora nu. Mina syskon, båda två.
Efter det gick jag och fikade med mamma på Brogyllen och träffade även på Josefin där:)
Jag åt min sista semla för i år. Det lovade jag både mig själv och mamma. Jag har ätit min kvot nu.
När vi fikat klart gick vi till h&m och mamma köpte en snygg vår"jacka" till sig och en supersöt klänning till mig.

Nu ska vi gå ut och bestiga snöstormen för att citera min man!

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar