12 februari 2010

Friday

Ja idag är det faktiskt fredag. Dock är det för mig ingen skillnad på denna fredag och alla andra dagar denna veckan som passerat. Jag har ju i princip varit ledig HELA veckan. Lyxigt, jag vet.
Enda skillnaden är att imorgon så får jag och KG dra till Lysekil igen. Yay!

Just nu sitter jag vid datorn (obviously) med ormskinnshänder och längtan efter att få ta på mig min nya sjal som mamma köpte till mig igår! Tack säger jag till mamma då.
Jag ska snart ut med hundarna igen. Tyvärr så är vädret inte vad det borde vara idag. Det var trevligare igår när solen tog ett välbehövligt besök hos Göteborgarna.

Ikväll blir det antagligen inte något drickande eller utgång...i brist på pengar, lust och ork skippar vi det och ska ligga i sängen, kolla på Lost och käka chips!
Tjock ska jag bli!

Sen kom jag på att om drygt en månad är det St. Patricks day (17 Mars)! Och det måste ju firas av mig och pappa iaf. Dock är det en onsdag med skola och jobb dagen efter. Men vi får väl offra oss ändå? För en kväll på The Dubliners?
Någon som vill med?

1 kommentar: