2 februari 2010

Tåg, te, hundar, plugg

Asså det finns säkert en miljon vettiga och viktiga saker jag skulle kunna göra nu.
Skriva samhällsarbete
Plugga matte (men nej för boken ligger i skolan, haha)
Skriva projektarbetes-blogg
Massa sånt! Men jag orkar inte...trots att jag inte anstränger mig speciellt mycket på dagarna nu.
Men det kan ju faktiskt vara det som är problemet...jag slöar och blir för slö.
Jag tror nästan att jag längtar till 22 februari när skolan börjar vanligt igen. Ett ordentligt schema att gå efter och lite mer tidiga morgnar. Det är det jag behöver! Min kropp och min hjärna mår inte alls bra av sovmorgon och för mycket ledighet. Jag behöver struktur!

Jag kommer säkert sitta här och klaga om några veckor, klaga på att det är jobbigt med lektioner och bla bla. Men det tar vi då!

Nu sitter jag och bävar inför att behöva gå ut med vovvarna i kylan. Men måste man så måste man. Tekoppen här framför mig känns betydligt mysigare än snön där ute.

Imorgon ska jag åka till Skövde. Varför? Jag vet inte riktigt själv. Något min mamma hittade på. Jag får iaf åka tåg och då ska jag plugga nåt!

Men på lördag är det pappas 50-års fest:D:D:D

bye så länge!

1 kommentar:

  1. Åh, jag längtar också efter struktur! Haha, inte behöva bestämma själv utan bara gå o sätta sig på en lektion och jobba. haha! PS: vi kan hämta studentmössorna i morgon, de hade tydligen kommit nu på efter middagen! puss
    /soofia

    SvaraRadera