1 februari 2010

February the first

Ja nu är det ny månad igen...känns bra. Och enligt Sofia så kommer studentmössorna imorgon:O Skräckblandad förtjusning är nog rätta ordet nu...

Jag skulle ju som sagt ha lagt upp bilderna från den gångna veckan igår men jag blev så trött och ville bara läsa så jag gick och la mig. Läste "Liftarens Guide till Galaxen" i över en timme innan jag insåg att det var dags att sova kanske. Men nu är jag i alla fall inne på Restaurangen vid slutet av Universum.
Och jag ligger och garvar högt för mig själv när jag läser den. Knäpp men ändå underbar är vad den är!

Idag hade jag tur, eller egentligen var det väl KG som hade tur:P Han slutar redan nu halv tolv och jag har redan slutat och har inget bättre för mig så då kan vi ses redan nu:) myspys!
Inte för att vi direkt hittar på något vettigt haha, men mysigt är det iallafall.

Haha den här bilden föreställer min mammas fina tändstickssamling. Inte för att hon är aktiv med den, men jag
tyckte allt att den var lite cool!

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar