2 februari 2010

Nu sitter jag i min pojkväns goa säng med datorn i knät och mätt i magen av tacos.
Jag är med andra ord ganska så nöjd at the moment. Håller på och installerar ett program på datorn som jag ska göra bildspel med. Jag ska ju göra bildspel med bilder på min pappa för att han fyller 50 och vi har party party på lördag. Längtar i massor och det kommer bli så kul!

Men som vi alla vet så är det bara tisdag idag och jag har massor att göra innan det kan bli lördag.
Imorgon t.ex. så ska jag hjälpa killarna (KG och VG och dom) att filma. De ska alla vara med i bild imorgon och då frågar de ju självklart film making proffset om hjälp;)
Sedan är det lisebergsintervjun! Jag frågade VG idag om vad man ska göra under intervjun och det lät jobbigt:p
Göra saker för och i grupp gillar inte jag...inte min grej.

aja ska installera klart nu.

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar