3 februari 2010

Idag

Idag har varit en MYCKET lång dag. Däremot rolig:)
Först och främst vaknade jag bredvid min goa kille och vi hade lite sovmorgon eftersom vi skulle träffa the other guys kl 9. Men självklart blev det bråttom i slutändan ändå:P

När vi kom till Joel så var ju självklart inte Joel och Julian uppe och redo att gå. Så det tog ett tag innan vi kom iväg och alla 6 kunde lufsa genom snön bort till Wartas fotbollsplan.
Där filmades dessa fem killar omkringspringandes i en halvmeter snö i shorts (!) och spelade så att säga fotboll. Detta var en mycket lustig syn!

Efter ett tag var jag tvungen att skilja mig från gruppen då jag skulle hem och byta om tills min arbetsintervju på liseberg. Som för övrigt gick strålande och det var riktigt trevligt.

Efter detta skulle jag ju åka till Skövde som dock blev inställt i sista sekunden.
Så jag gick till skolan och fick min fina fina fina studentmössa:) Men det var ganska läskigt och ett riktigt uppvaknande att se sitt namn på en sån där vit mössa med svarta kanter...

Den fick dock stanna i skolan, jag ska ta hem den imorgon istället:)
Sen jag kom hem idag har jag pressat apelsinjuice, gjort egen pesto och bakat cupcakes! Herre vad duktig jag har varit. Jag blev antagligen väldigt influerad utav systrarna Broman:)
Så ja, idag har varit en lång, produktiv och trevlig dag.

Imorgon bör bli ganska liknande denna dag. Fast utan matlagning och bak!

 
P.S. Jag och mamma drack lite vin och åt nachchips med ostsmak innan sängen också:) D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar