17 februari 2010

Idag känner jag mig som en svag liten person. Någon som inte klarar att ha på sig mer än mjukiskläder, som sitter i soffan, som badar och har ont i huvudet. Jag har iallafall min älskling som sällskap vilket gör det hela mycket mysigt:)
Varför jag mår såhär idag är inte för att jag är sjuk eller så, utan  bara för att jag är trött och utmattad efter gårdagen. Resten av dagen lär bli ganska så lik för varken jag eller KG orkar annat. Vi kommer fortsätta sträck-se Lost och äta mat. Ikväll är också sista kvällen vi bor/sover ensamma för den här gången.
Nästa gång blir i Mars någon gång. Och sen efter det...ytterligare en gång. Det är skönt att ha det framför sig!

En sak som tar upp väldans mycket plats i mitt, KGs och alla omkring oss huvuden är ämnet; framtid. Alltså vad ska vi göra till hösten. Plugga (vad och vart ska vi plugga) eller jobba (vart). Boende...vart ska vi bo?
Allt sånt både oroar en och glädjer en. Man kommer ett steg närmare sitt eget liv och hur man vill ha det.
Vägen dit är dock krånglig och svår.
T.ex. så har jag en hel massa plugg kvar. Och jag ska höja mig i nästan alla ämnen, ja jag SKA. Matten t.ex. den SKA jag få VG i, men vägen dit för mig är lång lång. Jag försökte räkna idag men som vanligt bröt jag ihop när KG försökte förklara och jag inte fattade alls.
Sedan ligger jag ju efter i samhällen också, vilket inte alls känns bra.

Så ja vi har en del att tänka på och göra. Vilken ände man ska börja i har jag ingen som helst aning om!

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar