2 februari 2010

Lysekil

Ska kort och snabbt berätta om hur det var i Lysekil.

Det var en lite svag men otroligt vacker bästis jag mötte av utanför hennes gråa hus. Sedan möttes jag utav en lika fin familj bestående av en syster, en mamma, en bror, en pappa, en Tiger och en hund:)
Vi åt soppa med hembakat bröd, drack te, gick promenad, fotade, busade med Chester, åt godis, kollade på Pirates of the Carribean, drack kaffe, åt pestopasta, drack mer kaffe med bulle till. Alltså allt mysigt man kan tänka sig ihoppressat på lite mer än 24 timmar.

Jag saknar det redan men ska tillbaka dit snart igen! Fast då ska jag ta med mig min gosse också:)

De fina örhängena har Sofia specialgjort till mig:)

puss på Bromans!

1 kommentar:

  1. Suuupermysigt att du kom hit sötnos!
    saknar dig redan, tur att vi ses snart (hoppas jag)! kom snart tillbaka :D

    SvaraRadera