4 februari 2010

Det var det konstigaste

Inatt drömde jag det sjukaste på länge. Jag var på begravning för Göran Persson som hade varit min lärare och som varit som en farbror för mig. Vi stod varandra jätte nära(?)
Och Sara Arvini från min klass på sam stod i köket och bakade rosa rulltårta! Medans någon kom med en bakelselåda ifrån Brogyllen.

Jag själv var hur ledsen som helst. Verkligen grät och hade ont för att jag var så ledsen. (Nu vet jag nog hur det kommer kännas när någon nära till mig går bort:/) Folk försökte trösta mig men det gick inte.
Pappa kallade mig för lilla gumman och höll om mig.

Sen var det helt plötsligt massa folk omkring mig. Också får jag syn på Marcus Rowinski på skolan som också stått den här läraren riktigt nära...alltså Göran Persson. Både jag och Marcus gråter jättemycket och kramas.

Sen vaknar jag och inser att det bara var en dröm och att jag gråtit i sömnen. Och jag mådde jättedåligt ett bra tag innan jag kunde gå upp.

Ush för sånna drömmar:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar