3 mars 2010

Tisdagen

Igår var en riktigt lång dag!

Jag började skolan först 12.55 så jag hann med en del innan. Jag gick upp halv åtta och och tio över åtta var jag på gymmet. Sprang och cyklade större delen av tiden innan jag åkte tillbaka hem.
Hoppade in i duschen, klädde på mig och åt en rejäl och nyttig frukost. Åt inte innan jag tränade så magen bokstavligt skrek efter mat! haha.

Sedan kom jag äntligen iväg till Jörrel igen! Och snacka om att det var en lättnad att få ur sig en del. Och få bra respons framför allt.
Direkt efter det skulle jag träffa Carro från jobben på Astra. Vi hade inte setts sen augusti. Vilket är illa, men har man inte tid så har man inte.
Vi träffades iallafall på den enda riktigt mysiga Espresso House, vid biopalatset. Vi snackade mest sommarjobb och Astra:P Vi satt där i en timme innan vi båda skulle till skolan. Hon läser förresten på chalmers nu:O

Sedan kom jag till skolan för engelskalektion men då skulle vi ut igen och åka till biblioteket. Vilket senare gjorde att vi kom för sent till Projekt&Företagande lektionen. But, no harm done!
Men gud vad konstigt det kändes att ha lektion med riktiga klassen igen, nästan nostalgiskt.

Efter skolan åkte jag med Sofia hem för att få telefonen, men hann bara vända nästan för jag skulle hämta Matilda. Med det gjort så gick vi hem och åt middag:)
När mamma kommit hem åkte jag till Café Avocado för föreläsningen om Aktivering&Berikning för hundar. Flera som var där för att lyssna hade med sig sina underbara hundar:)
Väldigt lärorikt var det iallafall.

Sedan var det bara hem till kvällsmat, sängen och liftaren.

Idag är en lika lång men mindre händelserik dag. Och lycka till till min man som skriver teorin idag!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar