9 mars 2010

Fikan med Josefin var wonderful! Vi satt på da matteo i två timmar och stekte i solen. Det blev till slut så varmt där att jag fick ta av mig jackan, som kanske inte var så mycket jacka eftersom att jag hade jeansjacka på mig. Efter ca en timme kom Jossans kompis Torne också, det var mycket trevligt:)
Hon var en mycket glad tjej, sådär sprudlande!

När klockan närmade sig ett skulle de två till sina jobb och jag till skolan. Då önskade jag att jag också skulle jobba istället för att gå i skolan.
Väl i skolan skulle jag ju bara ha två lektioner och det var absolut inget speciellt ansträngande idag inte. Väldans skönt må jag säga!

Resten av dagen så har jag hängt lite med Julia, pluggat och ätit middag hos mormor. Det är lagom att göra för en tisdag och nu sitter jag och pluggar samhäll egentligen. Var tvungen att ta en liten paus för jag blir bannemig inte klok på det där arbetet. Självklart går det bättre nu än sist, men ändå. Jag måste nog ha lite counseling(?) med Kenneth imorgon. Han är bra han!:)

Imorgon blir det hem till Jobson...gud så jag längtat och längtar. Det ska bli riktigt skönt att få komma dit och slappna av igen. Det är lite som att åka på spa eller rehab för mig när jag åker dit. Inget från utvärlden kan störa mig eller påverka mig när jag är där. Det är bäst!

Nu ska jag dricka te och sen försöka fortsätta plugga!

God natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar