19 mars 2010

Igår

Igår var en dag med många moment och tråkiga överraskningar.

Vaknade hos KG och begav mig till skolan för att sitta med Ph i ett grupprum och finslipa på mitt Samhällsarbete som skulle lämnas in. Jag blev riktigt nöjd i slutändan och jag hoppas att Kenneth är nästan lika nöjd! Skulle vara skönt om jag fick någorlunda bra betyg på den nu när jag gjort om hela arbetet och kämpat så mycket.
Nu är det bara de andra arbetena kvar.

Efter det åkte jag hem till Sofia och Joel för att skriva projektrapport och få pannkakor&kaffe till lunch.
Supergott var det! Sedan började vi kolla i H&M katalog innan vi kom igång med plugget. Till det drack jag te och fick kanelbulle som jag trånat efter halva dagen, tack!
Det var krångligt med projektrapporten och hann inte med jättemycket innan jag var tvungen att gå.

16:15 skulle jag ju vara på blodgivningen i Nordstan och göra test för att se om jag kan bli blodgivare. Nils, Manus, KG och 92an var med och gjorde samma sak. Det var spännande men sticket i armen gjorde lite ont:( Blir säkert lite värre också när jag ska lämna 4,5dl om 5 veckor.
Det där är alltså inget för Julia Edsberger om jag känner henne rätt. Men då är det desto viktigare att jag lämnar blod istället, så hon slipper!:)

Efter det var det smarteyes för KG som gällde och jag hängde på. Själv ska jag dit på måndag och dom lär ju halshugga mig för att jag sabbar mina ögon genom att peta i dom...

Och sen var det dags för Frölunda match med morfar, kusinerna och KG. Mycket trevligt och mycket spännande match som slutade perfekt. 4-3 till Frölunda!

Sen när jag kom hem trodde jag att jag skulle få en god natts sömn, i brist på det tidigare i veckan. Men icke, precis innan jag ska lägga mig i sängen får jag en "nyhet" som gör mig så fruktansvärt arg och besviken. Hur kan man gå bakom ryggen på sin egen dotter?


nu ska jag jobba på projektarbetet!

1 kommentar:

  1. nej de är verkligen inget för mig =( dock hade jag velat våga!

    SvaraRadera