29 mars 2010

Nu är det kvällen

Ja nu är det kvällen och jag har som vanligt varit trött sedan klockan halv nio när jag precis träffat Mimmi! Det var iallafall trevligt att få ses nu redan ikväll en stund:) Vi fikade på 7-eleven, haha.
Imorgon blir det lite trevligare med lunch på Brogyllen med våra mammor! Som på gamla goda tiden.

Min förkylning verkar ha lindrats lite grann men ändå inte helt. Fortfarande irriterat och kliande i halsen plus äcklig rethosta! Fy:(
Hoppas bannemig inte att jag smittar någon nu. Jag kan ju inte stanna hemma heller eftersom att jag har lite för mycket att göra i skolan.

Alltså allt detta med klänningar, skor och smycken hit och dit börjar bli lite för mycket nu. Varför allt detta j*vla tjat om det. Jag kommer inte bry mig ett dugg om hur folk ser ut den 4e juni eftersom allt jäkla tjat har sabbat mitt intresse. Och hallå?! Två klänningar?! Nej en klänning för hela dagen tycker jag!
Dessutom tycker jag att vi ska försöka prata om allt annat än just studenten. Eftersom att ju mer man snackar om det desto mer stiger förväntningarna och besvikelserna kan bli större på dagen D.

Snart är det iallafall lov och jag ska slappa och ha det bra då!:)

Nu är det störtdykning ner i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar