5 mars 2010

Fridag

God morgon!

Huvudet är självklart lika tungt idag, men jag är iallafall på bättre humör och solen verkar vilja vara med oss idag också. Bara det inte är lika kallt som igår så är jag nöjd!

Idag kommer att bli en väldans slapp dag. Jag har en lektion; matte i två timmar och sen ska jag sitta kvar i skolan typ en timme och plugga annat tänkte jag. Jag har ju så extremt mycket att göra!
Sedan ska jag gå ut och passa de små hundarna:) Sen blir det fika med Amanda och sen bara hem till KG och mysa hela kvällen.  Ingen av oss kände för att dricka eller gå ut den här fredagen och då är det filmmys som står först på listan...alltid!

Imorgon fyller dessutom min mamma 46 år! Stor tjej blir hon. Och då blir det iallafall kalas med tårta och mammas nybakta bullar:D
Plus att vi får träffa Morfar och Ann-Marie som är nyhemokmna ifrån sydamerika! Är jättenyfiken på hur det var.

Resten av helgen måste måste jag plugga. Det jobbiga är att allt det jag måste plugga är att skriva arbeten och jag är SÅ trött på det! Bara så ni vet.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå till skolan.
Ha en bra och solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar