24 mars 2010

Asså nu har jag sådär äckligt mycket att göra igen. Och det värsta är att matten går dåligt och kommer ta upp alldeles för mycket tid!

Jaja, sitter i skolan och försöker skriva på Historia arbetet. Men det går inte att öppna den filen i word på den här datorn helt plötsligt. Verkar som att dom tagit bort office-paketet här. Konstigt eftersom att det fanns här bara häromdagen!
Det dumma är att lektionen som började nyss, är snart slut igen eftersom att den är så kort. Alltså ingen tid alls att jobba på.

Jaja ikväll blir det till att plugga massa matte innan jag och KG ska gå på teorivalpkurs hos Jeanette kl18:)
Riktigt kul! Hoppas att det är lite hundar eller valpar där då. Det brukar vara det så man kan ju hoppas!:)

I måndags gick övningskörningen med pappa riktigt bra! Första gången jag körde med honom och han berömde en massa:) Det var så kul så nu ska vi köra på fredag igen. Vilket är bra för jag måste hålla igång om det ska kunna bli någon bilförare utav mig:P

Så det är mycket på g och mycket att göra men jag ska hinna med utan att drunkna!

Nu ska jag och Sofia klippa projektarbete.

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar