8 mars 2010

Life

Åh grattis till världens duktigaste pojkvän!<3 KG klarade sin uppkörning idag och jag är så stolt över honom:D Han verkar ganska så stolt själv också, vilket han bör vara! Tänk vad skönt det måste vara....säger hon som övningskört 8(?) gånger, haha.

Själv har jag åstadkommit en "hel" redovisning om Nordirland konflikten tillsammans med Sofia idag. Mer hann/orkade vi inte, men det var faktiskt en hel del jobb på det. Vi exporterade även intervjun med Karl och Maria som de ska lägga upp på stadsmuséets hemsida! Det är inte lika stort som körkort kanske, men det bannemig nåt!

Imorgon har jag inte speciellt mycket skola och ska antagligen inte hitta på något speciellt så det blir till att skriva klart mitt Samhällsarbete imorgon. Det är allt på tiden och det vore riktigt skönt att beta av den saken.
Då har jag bara projektarbete, samhällsseminarie, självdokumentär, historia arbete, engelska arbete+redovisning och matteplugg kvar! YAAY!
Vadå det känns INTE som att man är nära slutet. Kanske slutet för min hjärnkapacitet men lå¨ngt ifrån något som stavas : s t u d e n t e n !

1 kommentar:

  1. Grattis till KG! Yey
    Haha, jag har bara övningskört tre gånger anna! jag vinner i sämsthet!
    Vi ses i morgon på lektionen, pöööss

    SvaraRadera