17 mars 2010

St. Patrick's Day

Ja idag är det St. Patties!:) Lär väl tyvärr inte bli så himla mycket firande för mig, men på nåt litet sätt ska det allt bli!

Imorse kl. kvart i 6 var jag, Bella och Zoei ute och sprang. Hur gött som helst att gå rakt upp ur sänge, på med träningskläder och gå ut och springa. Vi sprang inte så himla långt, 2.8km. Men det får vara tillräckligt om det är första gången på länge man springer. Och tro mig det var ett bra tag sen jag sprang sist.
När vi kom in åt vi gröt och apelsin för att få så mycket energi som möjligt tillbaka:)
Så nu har jag ny träningsvärk men det är ju bara gött!

Idag ska jag träffa Morfar, skriva klart ett arbete och få träffa VG's nya kattunge:) woho!

Nu ska jag försöka skriva lite innan jag ska träffa Morfar:)

bye!
Dagen till ära så slänger jag in en bild på en släkting till mig som bor i Dublin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar