7 mars 2010

A Sunny Sunday

Just nu sitter jag ensam vid datorn i älsklingens rum medans han är ute och övningskör en sista gång innan uppkörningen. Imorgon gäller det och han verkar allt lite nervös. Fast jag som flickvän vet att han kommer klara det!:)
Hittills idag har det varit väldans slappt med frukost och Lost. Men när KG kommer tillbaka så ska vi båda plugga matte. Jag får liksom passa på när jag är här hos KG eftersom jag behöver rätt mycket hjälp när det kommer till VG/MVG frågor.

Idag är det 7e Mars och exakt 2 år sedan jag och KG träffades för första gången hemma hos Emilia. Det är faktiskt värt för oss att tänka på eftersom ända sedan dess har det varit vi!:)

Igår fyllde ju min mamma 46 (Grattis!)så då var det lite kalas hemma med bullar och prinsesstårta. Väldigt gott och väldigt mättande. Sedan fick jag och KG åka med på en tur i morfars nya space-bil. Haha den är cool på alla sätt och vis! Det är den nya Toyota Prius med solpaneler på taket, taklucka, inbyggd GPS, kamera bak på bilen, den kan fickparkera själv, bromsa själv om det går ut någon i gatan och massa annat coolt!
Snacka om att jag vill åka på bilsemester med morfar i sommar, haha!

Ikväll är det Oscars-gala och jag vill faktiskt sitta uppe och kolla. Dock börjar det kl 02:35 så jag får nog gå och lägga mig och sova fram tills dess, haha.
Men det är friluftsdag med skolan imorgon och jag och Sofia tänkte då sitta i skolan och plugga så vi kan nog ta lite sovmorgon också ifall jag skulle behöva det:P
Kanal 9 02:35 iaf för er som vill kolla!



bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar