14 mars 2010

Söndagsmys

Helgen har varit jättebra, lagom och slapp! Precis som det ska vara.

Idag har varit lite extra mysig med pojkvän, Lost och plugg. Plugg kanske inte låter så mysigt men med rätt sällskap så känns det inte riktigt lika dreadful!

Soligt och fint har det varit denna söndag också, vilket alltid piggar upp en del. Och när KG skulle skjutsa hem mig vid 6-tiden så var det fortfarande jätteljust ute! DET är upplyftande måste jag säga. Fler ljusa timmar på dygnet is the shit!

Imorgon ska jag få saker gjorda. Det är alltid lika bra att börja veckan så, så slipper man ha det efter sig resten av veckan. Dessutom så är det slappa skoldagar onsdag, torsdag och fredag denna veckan. Alltså inga lektioner de dagarna då det är NTI-dag, omprovsdag(jag är ledig) och framtidsdag.
Plugga måste jag göra en hel del ändå, men det går så bra så när man har många timmar ledigt.

Så imorgon ska jag och sofia jobba med projektarbetet och träna. Sedan har jag bara mattelektion och efter det bär det av ut till Frölunda och pappa. Vi ska nämligen övningsköra! Yay:)
Jag kände det nu att när KG varit så duktig och redan tagit körkort så får jag komma igång lite grann igen. Så övningskörning med pappa imorgon och idag har jag pluggat teori!

Nu ska jag gå och shoppa tvättmedel, ta en sväng förbi Michelle och Andreas (&hundarna) och sen sängen kanske!

trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar