29 mars 2010

Mönday

USH för att vara sjuk! Jag trodde jag hade klarat mig undan det denna vintern...eller ja det hade jag men nu kom det. I sista sekund kom hostan och ont i halsen. Tråkigt och jag tycker synd om KG som fick sova bredvid ett monster i helgen.

Idag klippte vi klart nästan hela filmen till projektarbetet. Små justeringar kvar bara. Hur skönt är inte det då?! Känns bra att vara klar några dagar innan det ska lämnas in också. Ifall man skulle komma på något som saknas. Nu får vi bara skriva klart våra projektrapporter och sen hoppas på bra betyg och glada miner!

Min syssling Mimmi kommer till Gbg ikväll med sin mamma Anna! Så himla kul att få träffa Mimmi igen. Vi har tyvärr blivit så dåliga på att ses och vi saknar varandra som bara den. Men nu kommer hon hit och imorgon ska vi umgås hela dagen lång. Ska få träffa henne en kort stund ikväll också:)

Just nu sitter jag hemma på håltimma men ska tillbaka för en timmes mattelektion nu och sedan lämna grejer till KG innan jag åker till astra zeneca och möter upp pappa för att övningsköra igen! Han vill satsa ännu svårare idag så jag är lite nervös...

Helgen var fylld med hundar och promenader vilket var underbart! Jag kommer aldrig tröttna.

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar