30 mars 2010

Idag har varit mysig men jobbig då min förkylning tagit en ny vändning och jag känner mig sämre igen:/
Idag har jag lunchat med mamma, Mimmi och Anna. Mysigt och gott var det!
Skola en stund där jag inte fick så himla mycket gjort. Jag pluggade faktiskt typ 2 timmar imorse!
Sedan blev det stan med Mimmi:)

Gissa om jag blev paff, lycklig och förvånad när jag hittar ett par silvriga converse i min storlek (det enda paret) begagnade fast oslitna för 400kr billigare än originalpris? Just my lucky day isn't it?!
Så skönt att ha det klappat och klart nu. Tack Mimmi!
Efter det köpte jag bikiniöverdel och vi åt mjukglass och pratade om Mimmis kommande 7mån i Frankrike som au pair. Mysigt.

Efter det har jag suttit hemma och försökt plugga och fikat med mamma och Matilda.
Så jag har inte varit överdrivet produktiv idag men jag är ju faktiskt sjuk...

Imorgon blir en lång dag med historiaplugg, umgås med Mimmi, skola och mera plugg!
Men jag överlever nog morgondagen också för sen är det bara torsdag och sen lov!! Åh vad jag längtar efter fredagen då jag ska få slänga mig ner i soffan, tjocka mig och gosa med pojkvän och Kozmo&Yra:)
Ska bli så mysigt!

Men nu är det tillbaka till verkligheten några dagar till och kämpa på.
Saknar min kille gör jag:(<3

Nu ska jag ut och ta en öl eller två med mina fina sysslingar Mimmi och Amanda:)

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar