6 april 2010

Valön var mysigt och utmattande! Vi eldade upp en hel gran som var riktigt hög.
Också åt vi massa god mat och sov gott.

Vi kom hem igår och lagade middag. Hel kyckling med ris och sås:) Sedan begav vi oss till Sejdeln där folket befann sig, åtminstone de flesta av dem.
Emilia och Ph var där vilket höjde stämningen för min del. De andra satt mest och spillde öl och pussades som 14åringar gör på disco. Tyvärr gick Emilia pch Ph rätt långt innan oss så det var en stund där med mest halvöppna ögon för min del.

Idag ska jag, Ph och Emilia försöka hinna ta en fika. Ph skulle på arbetsintervju vid elva, jag ska till operan med min klänning vid tre och Julian kommer hem vid 6 och då ser vi inte röken av E!:p
så någonstans ska vi lyckas klämma in en fika.

Lite bilder från Valön:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar