13 april 2010

Sommarjobb

Måste säga att jag blir tokig på riktiga välsedda företag som inte kan höra av sig om viktiga saker. Jag skulle kunna behöva veta om jag fått jobb i sommar eller inte? Det är ju trots allt bara 2 månader kvar tills det är dags att börja sommarjobba. Dessutom vill jag hellre ha ett svar oavsett besked bara så att jag VET!
Så att jag kan börja planera min sommar någorlunda iallafall. Men nejnej de kan inte höra av sig.
Inte ens när man mailar och ber snällt om ett svar snarast! illa....

Fick gjort min engelskaredovsning idag så det är fruktansvärt skönt att ha bakom sig. Skrev det jag skulle säga imorse. Eller ja, jag har ju redan en hel artikel om det jag skulle prata om. Men jag kunde ju inte stå och läsa hela artikeln rakt upp och ner. Så jag skrev en annan text som passade bättre att redovisa med, imorse! Och hade redovisningen nu kl. 1.

Innan det hann jag med att åka till pojkvännen och äta macka och dricka o'boy och MYSA! Det får man minsann inte göra varje tisdags-förmiddag. Men KG är ju ledig nu måndag, tisdag, onsdag och torsdag..lyx!
Igår var vi t.ex. uppe vid Slätta Damm ännu en gång och eldade, grillade korv och drack lite öl. Ytterst lite för min del dock. Jossan hade dessutom med sig kanelbullar ifrån Brogyllen! SÅ himla lyxigt för oss som umgås med henne:)

Nu ska det egentligen pluggas matte men får se hur det går. Känns ändå som att jag kan det mesta så det är bara att traggla sig igenom en massa tal så får man garanterat ett G iallafall. Det är för fint väder för att plugga...och sitta vid datorn:P


Jag vill tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar