8 april 2010

Smörgåstårta

Igår var mycket trevligt. Lugnt och trevligt sällskap!

Idag har vi gjort våran smörgåstårta! Den verkar bli hur god som helst. Dock är den inte klar och den måste stå några timmar för att bli riktigt saftig och god. Så det får nog bli våran otroligt hälsosamma middag ikväll:)

Vi firar dessutom 2 år idag. Vilket jag tycker är ganska häftigt men också väldigt mysigt:) Min man och jag<3
Jag tänker inte skriva en massa tjafs och kärleksförklaringar här för han vet redan allt sånt och vad jag tycker om honom:)
Men vi ska iallafall "fira" detta genom lite mys och hemmaspa i eftermiddag:) Innan dess ska vi åka och kolla på Matilda som har dansuppvisning idag på Move. Ska bli kul!

Jag ska iallafall fota smörgåstårtan sen när den är klar så att ni får se läckerheten!
Nu ska vi färdigställa den:D

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar