21 april 2010

Idag har varit en ganska seg dag. Med mycket att ta in. Fick iallafall sova ut imorse, för första gången på länge var inte min familj så himla högljudd.

Nu sitter jag hemma hos älskling och har skrivit på mitt historia arbete. Är inte så jättelångt ifrån klar och det ska in i övermorgon, plus att jag redan fått respons och korrigerat det som inte var bra. Så jag känner mig inte speciellt stressad utav det vilket är skönt:)

Däremot ska mitt pm för samhällsseminariet vara klart på lektionen imorgon. Får väl börja lite smått idag och skriva klart på lektionen imorgon.

Idag blir det, om vi har tur, valpkurs trots att vi ställde in det för vår del.Men nu märkte vi att vi allt hade en del tid och kanske kan åka iallafall. Förhoppningsvis kan vi ta bilen dit idag igen också:)

Nu är jag vrålhungrig och vill ha massor med mat, men det verkar sorgligt nog inte vara mat på gång riktigt än:(

bye!
Ett armband som min mamma ska sälja, om någon är intresserad! (Ja vi håller på och rensar ut och säljer hemma:p)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar