11 april 2010

Mysig söndag

Oj så mysigt och varmt och skönt det har varit idag. En helt underbar söndag som kommer att avslutas med köttgryta och chips!
Riktigt varmt har det varit idag och solen har varit framme hela dagen...inte ett enda moln har jag sett! What more did we ask for?!
Så jag har solat, myst med älsklingen i solen och gottat oss. Vi låg ute på altanen i bara badkläder, drack öl, åt mozarella med tomater och snackade. Sedan blev det mera mys:)
Nu sitter vi inne igen och jag har packat plus att jag håller på och tvättat ett par av mina "vita" tygskor. Får se hur mörbultade dom är när dom är klara:p

Imorgon är det skola igen och allt det roliga är över. Jag kommer ha massor att göra i några veckor framöver, men sen hoppas jag att det lugnar ner sig lite mot slutet. Så att man hinner njuta av det fina vädret som SKA komma!:)
Det "lilla" som är kvar tror jag nog allt att vi ska klara av va?

Tanken är att jag och KG ska gå ut och springa sen också...får se hur det blir med det idag. Känner mig inte direkt FULL av energi...
Men chips till kvällsmat det ska jag definitivt ha:D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar