22 april 2010

Sitter och kämpar på som en galning med mitt historiaarbete, men tyvärr känns det sådär.
jag har fått respons på det mesta och det verkade bra, men nu när jag kommit till analys, slutsats och diskussion så känns det inte lika bra längre. Jag har alltid svårt för just dem delarna! De är så svårdefinierade.

Känner också lite att det är orättvist. De flesta treor har faktiskt inte så mycket att göra nu de sista veckorna och har iallafall lite rest och vila. Men jag har verkligen inte det...
matte, historia, engelska, samhäll, projekt o företagande, rörlig bild...det blir lite för mycket. Jag läser som sagt alldeles för mycket pluggämnen!

Just nu hade jag verkligen bara velat ha nationella i matte c och kunna lägga det bakom mig. Orkar verkligen inte vänta i 5 veckor och vara orolig. Dom 5 veckorna kommer bara göra det värre för mig. Om jag fick skriva nu skulle jag åtminstone kunna en del.

Och nu hängde sig mitt arbete...iiiiilöllllaaaa! Jag orkar inte..

i'll be back

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar