18 april 2010

Lazy Sunday Afternoon

Har haft en ganska så trist söndagskväll. Varit ensam med syster, vilket iof är mysigt, och ätit god middag. Annars har jag mest plockat undan och rensat, samt suttit här vid datorn.

Tidigare idag var jag bara hemma hos pojkvännen och myste med honom:) Vi vaknade sent så halva dagen försvann ganska fort! Vi bestämde oss iallafall för att ta bilen någonstans och promenera. Vi åkte först till graven och vattnade blommorna:) Väl där insåg vi att det blåste för mycket för att en promenad skulle vara njutbar så vi bestämde oss för att ännu en gång åka till KGs mormor och morfar; Inga-Lis och Gunnar, oinbjudna.

De blev inte riktigt så förvånade som vi förväntat oss men de blev istället glada! Vi blev bjudna på kaffe och hembakat. Kokostoppar, sockerkaka med klet på och kanelbullar:) KGs mormor KAN baka med andra ord! Sedan satt vi där och pratade mycket länge innan jag insåg att jag skulle vara hemma inom en timme och vi fick bege oss.
KG körde även hem mig, vilket är riktig lyx! Tack älskling:)

I veckan blir det nog inte så farligt mycket plugg hemma, mest i skolan. Vilket är fruktansvärt skönt efter denna veckans mattestudier.
Ska även göra massa roliga saker på fritiden denna vecka:)

- Hälsa på Storebror som numera bor ensam
- Gå på valpkurs
- Lämna blod (jag dör)
- Övningsköra

Och till helgen ska jag och KG åka med till Jerrys land:) Tessan, hundarna och ett par till ska med så det ska bli trevligt! Får hoppas på fint väder bara..

Nu blir det chips innan sängen:P

Oscar- säger: (21.09.33)
"har lite kaffe och kaka" Skrev han när han pratade om att jag skulle komma på besök, så himla söt:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar