1 april 2010

Skärtorsdag

Gårdagen spenderades 11 timmar i skolan non stop och idag har varit en lång dag i skolan också. Jag sitter fortfarande här men jag har slutat jobba för jag har egentligen slutat.
Projektrapport och projektarbete är inlämnat vilket känns otroligt skönt! Historian känner jag mig ganska osäker på men det blir nog allt bra i slutändan. Det brukar bli det.


Idag åker min Bellsa till Schweiz för att äntligen få träffa sin boyfriend igen. Hon är nog NÅGOT glad idag kan jag tänka mig. Jag kommer däremot sakna henne:(
Vi har bestämt att hon och jag ska flytta hemifrån ihop. KG ska även vara med till viss del. Så nu söker vi mest treor på boplats istället för småttiga ettor och tvåor. Får hoppas att detta går bättre!


Idag blir det hemflytt till pappa och det ska bli mer än mysigt:) Däremot måste jag packa och släpa på grejerna ut dit innan jag kan slappna av. Och slappna av behöver jag verkligen. Jag är så sjukligt trött i kroppen och jag har t.om. ont i kroppen för att jag är så trött...
Om jag skulle stänga ögonen nu så skulle jag decka här mitt på datortorget i skolan!


Just nu sitter jag och väntar på att Sofia ska bli klar med sitt MatteB prov. Hon har suttit en stund nu så jag hoppas att hon är klar snart. Jag vet att hon kommer klara det, jag känner det på mig!:)


Imorgon kommer Basnjisarna:)


1 kommentar:

  1. åååh, du tror på mig:) tack! Vilken fin bild på dig förresten! Herre gud vad vi har kämpat med projekt arbetet men helt ärligt är jag glad att det var dig som jag arbetade med. Hade ej fungerat med någon annan!

    puss & kram ha en fin skärtorsdag

    SvaraRadera