5 augusti 2012

Orkar inte catcha up

Hej ni!

Sitter hemma hos KG i hans soffa med ångest. Längesedan den var såhär stark min ångest. Men den är här och jag vet vad den vill mig. Den vill att jag ska ta tag i mitt liv, att jag ska börja plugga eller få ett nytt snällare jobb och att jag ska sluta noja över vad mina föräldrar tycker om att jag är med KG igen.
Det är ju mitt val, vad har dom att säga till om?

Helgen har vi iallafall spenderat ute i skogarna i Ytterstad (Julians pappa bor där) och campat vid en vacker sjö. Två hela dygn blev det med tält, vin, korv och läsning i kvällssol!
Första kvällen var det jag, Nisse, KG, Julian och John (Julles lillebror) och natten till idag var det samma fast minus John och plus Zwei och Manus :)

Vi blev iaf hämtade av Agneta vid tvåtiden och hon körde hem oss så vi kunde duscha av oss all röklukt och ta på oss rena kläder.
Sedan åkte vi till Frillesås till KGs storasysters sommarstuga. Vi blev bjudna på fika och fick veta att Stina och Jonas ska ha barn :)
Så himla kul för KG att få bli morbror!

Nu borde jag skriva klart mitt CV och söka jobb...
och sen sova för att gå till mitt nuvarande jobb klockan halv sju imorgonbitti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar