20 augusti 2012

Ont i vad?en

Nej men hallå!

Sitter fast med benen i kors i soffan svettig, trött och go efter 5km på 27min. Trodde jag skulle dö emellanåt.
Har märkt att jag absolut inte har problem med att det är terräng under löprundan, men när vägarna är ojämna med stenar och hål i asfalten, då blir jag väldigt lätt trött och får ont.
Som nu ikväll, har gjort nåt med vaden typ sträckt den. Gör skitont. Men det kan också bero på att jag gjorde tabben med att köra pang på med en gång i böran och inte tog det lugnt så att kroppen kunde få värma upp.
Det gör vi inte om på lördag fröken Mc Manus!

Storstädning blev det inte mycket av, lyckades lite i köket men sen gjorde jag middag till mig, KG och Matilda också kollade vi på en film medans vi åt. Tiden sprang iväg och vi prioriterade löpningen framför städningen!

Imorgon ska jag upp i ottan och tvätta. Sen promenad med Julia och Zolo, sen stan med Angelica och sedan lydnadskurs imonkväll. Kul dag!

Nu är det mys på schemat och sen sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar