29 augusti 2012

Ledig dag

Hej!

Ja efter att ha jobbat 6 dagar i rad så är jag inte längre trött utan bara totalt slutkörd. Lovade mig själv idag att bara slappa järnet med Nisse hemma. Men jag tog sovmorgon, läste ut "Liftarens guide till galaxen", åt frukost, rastade Nisse, kollade på tv. Så nu kände jag att en trip till Sisjön med Angelica för småshopping faktiskt var på sin plats ändå. Vi anstränger ju oss inte direkt i varandras sällskap haha. Inget projekt när vi ska ses!
Ska dessutom äta sushi och mysa med KG hela kvällen sen så får mitt lugn då :)

Nu är det ju så att jag ska åka till Franska rivieran tre nätter nästa vecka också på mammas bekostnad. Dom ville så gärna ha med mig att mamma betalade eftersom min ekonomi inte riktigt sträcker sig dit. Ska bli underbart med värme, god mat och familj!

Hoppas ni andra har det bra nu såhär inpå höstens början!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar