26 augusti 2012

Man mår som man förtjänar

And I feel too damn good!
Haha okej jag ska inte överdriva, det är ju sådär kul att åka och stänga disken nu. Men men cash cash cash!
Annars känner jag mig starkast i världen idag. Betydligt mer nöjd med mina prestationer nu när jag fått smälta det under natten. Igår när jag fick min tid, 58.45, blev jag skitarg först.
Men om man tänker efter, det är andra gången i mitt liv jag springer milen, fjärde gången någonsin jag springer mer än 5km och jag tränade inför det i 2 veckor. Så jag bör vara nöjd och nu kan det ju bara bli bättre! :)

Har fått väldigt mycket fina ord från mina närmsta kring detta, aldrig varit med om att folk stöttat mig så! Men sen så har jag heller aldrig varit så passionerad över nåt heller. Inte något för min egen skull iaf.
Detta var också första målet i mitt liv som jag satt upp och avklarat. Det börjar smått men nu är det, inom löpning, Finalloppet och Göteborgsvarvet som står på tur!

Och tack för dom fina orden på bloggen Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar