25 augusti 2012

D-day

Ja så var den här, dagen då jag ska springa milen i ett lopp och för andra gången i mitt liv.
Och ja det här är en big deal för mig. För detta är liksom lite för att jag ska se om jag tycker det är kul att springa lopp. Gör jag inte det så kanske jag kommer ha svårt att löpträna också. När man liksom inte har delmål. Plus att ett av de få mål jag har hittills i livet är att springa gbg-varvet!

Men jag är skitnervös. Vet inte om jag ska dricka massa vatten, vad jag ska äta eller hur stilla jag ska sitta under dagen nu. Ska ju jobba i kassan dessutom!
Kollat på introklippet från "Chariots of Fire" nu några gånger och det både lugnar och peppar mig. Lipar gör jag typ också...haha
Fattar ni att löpning är viktigt för mig?

Har även en idé till en tatuering jag vill ha..men sånt ska man ju fundera väldigt länge på innan nån sätter nålen och bläcket på en så det får vi isåfall ta efter gbg-varvet ;)
Kanske borde gå på tatueringsmässan nästa helg?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar