17 augusti 2012

Floppydisks

God morgon!

Det gick bra att jobba igår ändå, hade Maria med mig i disken som tur var.

Stängningen gick bra också och jag var klar i tid. Sen var det på med löparkläderna, tog bussen till Sahlgrenska södra och sprang hela vägen hem till KG! Gud så skönt det var.
Sprang av mig lite ilska och frustration också.

När jag kom hem hade KG köpt thaimat som vi åt framför Qi :)

Idag skulle jag ha börjat 8 men Tobbe ringde och sa att det räcker att jag jobbar mellan 12.30-16.00 !
Asgött. Har kortpass hela helgen nu med andra ord.

Ikväll ska jag hem till min lilla lägenhet och pyssla om den lite. Sen kommer Ann och Oscar förbi i helgen för att hämta alla Oscars möbler på vinden. Han ska ju flytta till Växjö och läsa på polishögskolan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar