8 augusti 2012

Not according to plan

Asså jag har varit jäkligt effektiv idag men det var ändå inte riktigt så som det skulle va enligt planen.

Springa blev det inget av!

Sen skulle jag ju ha åkt till Angelica och hälsat på men hon fick förhinder tyvärr. Så jag hörde av mig till Julia och frågade om en promenad vore på sin plats och det tyckte hon.
Hon har ju också en liten vovve, Solo, nu för tiden. Så jag och Nisse åkte till Brunnsbo där dom nu bor.
Vi gick och köpte köttbullemackor, cola och kakor och satte oss på en äng där vi släppte lös våra små monster :)
Fick se hennes lägenhet sen som var superfin, med balkong, badkar o allt. Dessutom är det en trea på typ 70kvm!

Sen åkte vi hem jag och Nisse och har sedan dess tvättat, dammsugit och torkat av hela lägenheten.
Sen när KG kom hem gjorde jag blodpudding, stekta ägg och bacon till middag. Som vi åt framför Qi ofcourse ;)

Blev inget av att sova hos mamma inatt så jag och Nisse åker dit tidigt imorgon på morgonen och väcker/grattar min lilla skrutt till syster <3 p="p">
En gammal men fin bild på oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar