21 augusti 2012

Taxtapeter

Hallå!

Jag hann till och med diska och dammsuga imorse innan vi mötte Julia och Zolo i rasthagen :)
Mejla, Oskar, Ozzy och Fleet var där dom med. Barkley kom först när vi skulle gå tyvärr.

Promenerade hem och lämnade Nisse och sen gick vi till 7-eleven och åt lunch.
Efteråt tog jag vagnen till stan och mötte upp Angelica på Engelska Tapetmagasinet. Gud så mycket fina (och dyra) tapeter det finns!
Hittade det finaste med hundar på, bland annat tax var med. Fast det var bara konturerna av hundarna så det var väldigt stilrent.
Ska kanske unna mig det...

Sen gick vi och hämtade ut mitt startkit till Midnattsloppet (löjligt nervös nu) och köpte fällstolar att ha på utställning, camping eller kurs!

Nu sitter jag, KG och Nisse på 765 på väg till lydnadskursen i Rävekärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar