31 juli 2012

Cause I'm backin up

Hej!

Sitter i skrivande stund och skriver ännu mer på ett helt nytt CV till mig själv. Det gamla är väl inte fy skam egentligen men jag har pillat för mycket i det i omgångar och nu känns det mest virrigt och jag har dålig koll på vad som står där i. 
Vill ha ett CV som är roligare att läsa också, alltså mer flödande text än uppstaplade arbetsgivare. 

Fick lite mallar av Julle från Unionens hemsida till hjälp så det går lättare :)

Ja senast jag hörde av mig var i söndags ja, de där ärendena blev aldrig av men jag fick iallafall en promenad med Julle, låna två böcker av honom, lagat mat och sprungit 5km! Det ni..

Efter att ha somnat vid ett på natten vaknade jag igen och hade halsbränna, illamående och fick panik. Inte någon panikattack fullt ut men kroppen fick iallafall sagt sitt så att säga. Först idag insåg jag vad det berodde på. Jo att jag skulle börja jobba igen efter semestern.
Det är väl inte så farligt i sig, men att gå tillbaka till allt det där. Min kropp är väldigt duktig på att tala om för mig vad som funkar och inte funkar för oss så jag fattar.

Jobbet gick iaf bra förutom att jag verkligen blev kvar till fem och fick hoppa in i ett svettigt disken.
Likadant idag fick jag hoppa in på ett kortpass i disken. Nu är det två stängningar i rad där inne...

Jag hoppas på att få ledigt på fredag så att jag får en hel helg ledigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar