18 augusti 2012

God lördag!

Sitter på bussen på väg till det förbannade älskade jobbet. Ska jobba kortpass i bistron. Jag är typ nervös haha, har inte varit där sen i början av juni. Kan jag fortfarande turbolanga wienerkorv? We'll see....

Igår var det mest bara mysigt att jobba, satt i kassan med Erik och Niclas och det var helt dött. Så vi gjorde inte mycket alls och hade det trevligt istället :)
Jag slutade dessutom kl 16.

Då gick jag en sväng på Chili och sen till Huveröds och köpte nytt helststryp till Nisse som han ska ha på lydnadskursem. När jag kom hem med det blev han så glad att han försökte käka upp det. Dumma goa lilla hund<3

Igår var det en vanlig slapp hemmakväll med film, köttfärssås, chips och noblesse. Det ångrar man idag..

Idag ska jag träffa Angie efter jobbet och sen ska jag äntligen träffa pappa igen! Gud som jag saknat honom. En månad sen senast vi sågs..:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar