13 februari 2012

Tacksam

Jag måste bara skriva om hur oerhört tacksam jag är för dom finfina vänner jag har. Dom som står mig nära idag är dom jag vill ha i mitt liv så länge jag lever känner jag.
Partners/killar kan få komma och gå bäst dom vill.
Som nu de senaste dagarna när jag mått kasst så har alla var och en lyssnat på mitt tjat och gnäll. Och alla med olika svar men alla lika bra. N
Ni vet hur man tar hand om lilla fröken Mc Manus!
Bella som i torsdags sket i pluggandet i ilande fart kom till mig med en stor påse godis, kollade på film med mig och sedan tog med mig hem till hennes Linus som lagade världens godaste lasagne. (Det är inte ofta jag äter mer än jag orkar)
Eller Angelica som efter jobbet på kvällen möter upp mig för nattamat på 7ans och promenerar mig hem.
Eller min fina pappa som också är min bästa vän som hämtar mig på jobbet, lagar tacos åt mig, trycket i mig öl och kollar på QX galan med mig.
Eller Jennie som lyssnar på mitt tjat på jobbet och trycker en semla i ansiktet på mig för att göra mig LITE gladare :)
Detta är bara exempel...sen har jag fina Hanna, Khim, Benny och Sara också <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar